میمونهای اشغال!!

ترم شروع شده (الان که دارم اینو مینویسم صدای مهیب تندر دیوانه

 میاد پشت سر هم،نتیجه اینکه بازم هوای مورد علاقمه!)و کمی،

 سنگینی درسها، خودشون رو نشون دادن.چند تا چیز جالب تو این

 مدت شنیدم که میگمشون: یکی اینکه اینجا برای دانشجوهای

 دوجنسی خوابگاه مخصوص دارن!البته فعلا خبر موثق نیست و اگر

باشه جالبه! بعدشم اینکه الان اینجا حدود ۱۷۰ تا ایرانی داره!!(در یکی

 از اطلاعیه های اینجا خوندم!)که امار زیادیه!!بگذریم...

چند روز قبل ،عصر هنگام تصمیم گرفتم برم جنگلهای بالای دانشگاه

(مطمئنا جرات پیاده روی نداشتم!) و موقع برگشت دو طرف جاده پر از

 میمون بود و من توقف کردم و از پشت پنجره ماشین چندتا عکس

 ازشون گرفتم و اونا هم که اصلا اهمیتی به حضورم نداده بودند!!و من

 رو به فلانشون هم نگرفتن!! میمونهای اشغال!!...

 

 

اگر بتونم هر روز در حد چند سطری اپ کنم عالیه!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.